Not known Details About ماگ حرارتی

Wiki Article

قابلیت شستشو : دارد – شستشو تنها با آب، استفاده از اجسام زبر برای شستشو پوشش را مخدوش می کند.

در کل لیوانی که رنگش عوض میشود به عنوان ماگ جادویی یا لیوان حرارتی شناخته میشود.

ماگ در لغت به معنای آبخوری، لیوان ، فنجان و ... می باشد. ماگ همان فنجان قهوه خوری اختصاصی است که در اندازه، جنس و مدل های مختلفی ساخته می شود.

ز دسته لیوان های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است.هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد رنگ لیوان مشکی خواهد بود ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت داده و پوشش کم کم محو و نقش روی لیوان مشخص می گردد.

راهنمای سفارش ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید ادامه آپلود فایل

ماگ حرارتی فانتزی دارای طرح‌های فانتزی بسیار جذابی میباشد که میتواند برای تمامی افراد در سنین‌های مختلف جالب و چشمگیر باشد. ماگ حرارتی فانتزی که با نوشیدنی‌های داغ تغییر رنگ میدهد یک راه سرگرم کننده و منحصر به فرد برای لذت بردن از قهوه، چای یا سایر نوشیدنی های گرم میباشد.

می دانیم که ماگ مدل های مختلفی از نظر جنس، رنگ و شکل دارند که در ادامه به جنس و نوع های مختلف ماگ می پردازیم. شما می توانید برای خرید ماگ به فروشگاه اینترنتی تکدو مراجعه بفرمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آرتینا (اکسسوری) می باشد

قیمت ماگ حرارتی در میان انواع دیگر سرامیکی به ??????? ????? دلیل خاصیت جادویی و تغییر پذیری آن بالاتر می باشد. اما نسبت این افزایش در مقابل خاصیت آن چشمگیر نخواهد بود. با این حال بسیاری از شرکت ها و یا همایش ها برای جلب نظر مخاطبین و یابرنامه های تبلیغات وفاداری مشتریان خود از سفارش ماگ حرارتی استفاده می کنند.

این نقش و نگار روی ماگ می‌تونه شکل یه سوپرهیرو، یه منظره زیبا، پرچم تیم مورد علاقه‌تون یا حتی یه اسم باشه و فقط با مایع داغ، کم‌کم رنگ مشکی محو و طرح سورپرایز خودش رو نشون میده.

◊ رمز ورود را وارد کنید. ورود با گوگل کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در ایمالز

ماگ های حرارتی معمولا لیوان های بزرگ از جنس سرامیکی هستند. ماگ حرارتی دو نوع می باشد.

سقف کاذب کناف فوق العاده شیک مناسب برای منزل و اماکن عمومی

اول بریم سراغ این سوال که ماگ حرارتی چیست؟ و از چه چیزی ساخته شده است؟ ماگ حرارتی که به لیوان جادویی نیز معروف است یک نوع لیوان از جنس سرامیک می باشد که با روکش یا لعابی از جوهر اکسیده مخصوص این کار پوشیده شده است، ماگ سرامیکی یا ماگ حرارتی به گونه ای هستند که با تغییر درجه دما و میزان حرارت رنگ شان تغییر میکند و یا طرح اصلی که زیر آن چاپ شده است با سرد یا گرم شدن آن ظاهر میشود.

Report this wiki page